حل مشکل ارور لایسنس انی دسک

از مجموعه مطالب آموزشی

این روزها اکثر کاربران با ارور لایسنس در نرم افزار انی دسک رو به رو میشوند ، همانطور که میدانید نرم افزار انی دسک یک نرم افزار ریموت است که با استفاده از این نرم افزار میتوانیم به سیسم دیگری متصل شویم و سیستم دیگری را از راه دور کنترل کنیم، اما در نسخه جدیدی که از نرم افزار any desk منتشر شده است اکثر کاربرانی طی تماس تلفنی با رایانه کمک اعلام کرده اند که این انی دسک anydesk متصل نمیشود و نیاز به کد لایسنس دارد، که در این آموزش که از طرف کارشناسان کامپیوتری رایانه کمک در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است ، قصد داریم نحوه حل مشکل ارور لایسنس در anydesk را به شما آموزش دهیم، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با این ترفند عالی آشنا شوید.

در این مقاله چه خواهیم خواند؟

✅آیا انی دسک  anydesk  رایگان است؟

✅مشکل قطعی انی دسک چیست ؟

✅ارور free license ( non -professional use)  در anydesk

✅حذف نرم افزار انی دسک و حل مشکل free license

✅نصب انی دسک ورژن 6 و رفع خطای لایسنس anydesk

✅نتیجه گیری

 

آیا انی دسک anydesk  رایگان است؟

بله تا به حال با استفاده از انی دسک به راحتی میتوانستیم از راه دور به صورت رایگان به سیستم دیگری متصل شوید، اما با توجه به ارور جدید انی دسک که با آن رو  به رو شدیم متاسفانه در نسخه جدید انی دسک کاربران را مجبور به خرید لایسنس کرده که پس از خرید لایسن و ثبت نام در سایت انی دسک میتوانید از راه دور به سیستم دیگری متصل شوید و آن را کنترل کنید.

 

مشکل قطعی انی دسک چیست ؟

در حال حاضر کاربران با مشکل عدم وصل شدن انی دسک رو به رو شده اند ، در حقیقت میتوانیم بگوییم مشکل قطع شدن anydesk ، پولی شدن این نرم افزار از طرف شرکت است که در ادامه راه حل را به شما خواهیم گفت. اما قبلا در رابطه با قطع شدن any desk در کمتر از 10 ثانیه با هم صحبت کرده ایم اگر مشکل شما این مورد است میتوانید به لینک مورد نظر مراجعه کنید، در تصویر زیر شما مشاهده میکنید که میتوانید با انجام تنظیمات درست مشکل قطع شدن انی دسک را حل کنید.

 قطع شدن any desk در کمتر از 10 ثانیه | رایانه کمک

خدمات رایانه کمک : شرکت رایانه کمک یک شرکت خدمات کامپیوتری از راه دور و به صورت حضوری است، در صورتی که با مشکلات کامپیوتری و شبکه ای رو به رو شدین میتوانید از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور از طریق شماره 9099071540 و با موبایل از طریق شماره 0217129 با ما در ارتباط باشید.

ارور free license ( non -professional use)  در anydesk

این روزها بسیاری کاربرها نمیتوانند از انی دسک استفاده کنند و با خطای free license ( non -professional use)   رو به رو میشوند، پس از اینکه بر روی گزینه start trial license کلیک میکنید صفحه ای مطابق عکس زیر برای شما باز میشود که لازم است مراحل رجیستری و یا ثبت نام داخل انی دسک را انجام دهید تا بتوانید از نسخه رایگان استفاده کنید که آن هم مدت کوتاهی عمل میکند و باز بعد از گذشت سی روز انی دسک شما متصل نمیشود ، راه حل این موضوع حذف این نسخه ای است که آپدیت شده و استفاده از ورژن 6 انی دسک برای حل مشکل لایسنس انی دسک است بنابراین مراحل زیر را طی میکنید

 ارور free license ( non -professional use)  در anydesk

حذف نرم افزار انی دسک و حل مشکل free license

ابتدا وارد کنترل پنل ویندوز خود شوید

حالا گزینه program and features یعنی برنامه ها و ویژگی ها را باز کنید

سپس به دنبال anydesk بگردین و بر روی آن کلیک راست کنید

حالا گزینه unistall را بزنید تا این ورژن پولی انی دسک از روی سیستم شما حذف شود

پس از انجام مراحل بالا از آنجایی که برخی از تنظیمات این نرم افزار قبل از ورود به ویندوز انجام میشود و در بخش استارت آپ ویندوز نیز قرار میگیرد حتما سیستم را ری استارت کنید و ادامه مراحل را انجام دهید

 

نصب انی دسک ورژن 6 و رفع خطای لایسنس anydesk

پس از حذف نسخه قبلی لازم است نسخه ای که در سایت دانلود رایانه کمک وجود دارد را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید ، البته که شما به صورت پورتابل نیز میتوانید از انی دسک استفاده کنید اما برای اینکه دسترسی کامل بر روی سیستم دیگر از راه دور داشته باشید لازم است آن را کامل نصب کنید، برای انجام اینکار مراحل زیر را طی میکنیم :

1-وارد صفحه دانلود انی دسک سایت رایانه کمک شوید

2-مطابق تصویر زیر ورژن 6 انی دسک را که ورژن قدیمی این نرم افزار است را دانلود کنید

حل مشکل لایسنس انی دسک | پشتیبانی کامپیوتری رایانه کمک

3-گزینه accept and install را بزنید و نصب نرم افزار anydesk را به صورت کامل انجام دهید.

نکته : لازم است بر روی هر دو سیستم که میخواهد از راه دور با استفاده از anydesk با هم در ارتباط باشند این نسخه از انی دسک را نصب کنید.

با این روش مجدد میتوانید از این نرم افزار ریموت دسکتاپ بر روی سیستم های دیگر استفاده کنید

 

نتیجه گیری

در این مقاله یکی از مشکلات رایج کاربران رایانه کمک را که این روزها برای حل این مشکل تماس های بسیاری داشتیم را برطرف کردیم ، ما در رایانه کمک همیشه در تلاش هستیم تا به ارتقا وب فارسی کمک کنیم و شما در مسائل کامپیوتری و موبایلی آگاه تر از قبل کنیم ، امیدواریم با انجام مراحل بالا مشکل شما برطرف شده باشد، در صورتی که با مشکل کامپیوتری رو به رو شدین میتوانید از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور با رایانه کمک از طریق شماره 9099071540 در تماس باشید، از طریق موبایل نیز میتوانید با شماره 0217129 با ما در ارتباط باشید.

بخش دیدگاه ها متعلق به شماست در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید میتوانید در بخش دیدگاه ها مطرح کنید کارشناسان رایانه کمک در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ شما را ارسال خواهند کرد.

دیدگاه کاربران

" خیلی ممنوننم از توضیح خوبتون جدیدا من هر چی میخواستم از این برنامه استفاده کنم اون بالاش مینوشت لایسنس رو باید بخری، الان مشکلش حل شد تشکر "

" آیا کسی که ما میخواهیم روی سیستم آن ریموت بزنیم هم باید از ورژن قدیمی انی دسک استفاده کند؟ "

" برای برقراری ارتباط پایدار تر هردو سیستم نسخه یکسان باشه بهتره "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد