تماس با کارشناس

نقد و بررسی بازی Control

از مجموعه مطالب آموزشی

بازی control  راهی بجز اینکه آن را به عنوان به یاد ماندنی ترین بازی که تا کنون انجام داده اید نمی گذارد . باید از داستان خودمحور بازی کنترل راضی بود ، اما می خواهم از دنیای آن بیشتر برای شما بگویم . اولین بسته بزرگ DLC کنترل ، دقیقاً همه چیز را کامل می کند. به همان اندازه بازی بی نظیر، عجیب و شگفت انگیز است ، اما مطمئنا این چیزی است که من دوست داشتم نه چیزی کاملاً جدید و متفاوت نسبت به بقیه ی بازی ها؛ بازی control واقعا به هیچ عنوان پیشنها بدی محسوب نمی شود. با نقد و بررسی بازی Control همراه رایانه کمک باشید.

داستان بازی Control

داستان بنیادین بازی control برای خارج شدن از کنترل بهترین راه ممکن بوده و این بسیار خوب است؛ زیرا بلافاصله پس از شروع بازی در جریان آن قرار می گیرید . جسی فادن اکنون به عنوان رئیس دفتر منصوب شده است و زندگی ادامه می یابد. او شغلی برای انجام و مشکلات بیشتری برای برطرف کردن دارد ، اما مطمئناً این مشکلات از تنوع ظاهری زیادی برخودار است . علیرغم اینکه ساکت بودن بازی کنترل به طور گسترده ای زیاد است ، بنیان خانه قدیمی در معرض خطر قرار می گیرد ، و ماجراجویی جدید جسی عمدتاً در مینیمالیسم کاملاً جدی برای یک سیستم تونل زیرزمینی یا غار که غیر قابل معامله است؛ در کمال تعجب معامله می شود .

رنگ های خاکستری و سایه های آن توسط دیوارهای سنگی بژ و روشن و تپه های ماسه ای قرمز که مستقیماً از جنگ ستارگان نشات می گیرند , جایگزین دره ها می شوند. حتی اگر تنها با رنگ های یک پالت محدود بتوانید این کار را انجام دهید ، زیبایی شناسی هرگز طرفداران خود را از دست نمی دهد و به اندازه کافی در کنار هم هماهنگ می شود، که برای حرکت در بازی شاید برای شما مقداری گیج کننده شود. شرکت توسعه دهنده Remedy  دلایل زیادی را برای ادغام هر دو Bureau و Astral Plane به روشهای غافلگیرکننده ای که داستان را خراب نکند، دارد . اما درگیر شدن آنها احساس می شود و در رابطه با آن می توان اذعان داشت که فقط ارتباط این مکان جدید با دنیایی که قبلاً عاشق آن شده ایم رانه تنها کم نمیکند، بلکه عمیق تر می کند.

گرافیک بازی Control

همه چیزدر بازی کنترل خیره کننده به نظر می رسد ، به ویژه در رایانه شخصی ؛ که اجازه می دهد نور شکن ها و ردیاب های اشعه ای از جهان Control به درستی بدرخشد. تنظیمات ارگانیک بیشتر این بنیاد به Remedy کمک می کند تا با دامنه کلی بازی و پرتگاه های بسیار چشمگیر و مهمی را ایجاد کند. من به شخصه به اعماق سیاه دره ها یا چراغهای سفید درخشان نگاه کردم و غافلگیر شدم که این مکان چقدر بزرگ است.
خوشبختانه ، این پیکره بندی یا همان بنیاد از نظر کنترل و نویسندگی عالی و جذاب درجهان می باشد و قدرت کنترل را حفظ می کند ، حتی اگر شخصیت های آن به اندازه کافی بزرگ نباشند.  این ترفند جواب دادن به سؤالاتی که نمی دانستید یا حتی سوالاتی که شاید داشتید را از بین می برد ، اما این تنها به شما کمک می کند تا این دنیا را حتی بیشتراز انچه هست دوست داشته باشید.
بلکه پیکره بندی بازی control به سؤالاتی که حتی فکر نمیکنید بپرسید پاسخهای جالب ارائه می دهد.

داستان چهار تا پنج ساعته بازی کنترل یا همان بنیاد، برخی از هنجارهای داستان پردازی که در کمپین اصلی کنترل پذیرفته اید را به چالش می کشد. جسی و هیئت مدیره اکنون با یکدیگر اختلاف نظر دارند و با نشان دادن سمت آسیب پذیرتری از هیئت مدیره ، روابط هیئت مدیره و مدیر را پیچیده تر می کنند. چهره شوم و یکپارچه؛ یکپارچه به معنای واقعی کلمه و هم از نظر عاطفی ، در بازی control شکننده تر از چیزی است که تا به حال تصور می کردید. دیدن اینکه چگونه جسی به آن ها پاسخ می دهد ، غالباً یک درمان یا راه فائق آمدن به همه ی مشکلات قلمداد می شود. او به هر دو بعد از همه چیز که اتفاق می افتد اشراف دارد و با اطمینان بیشتری عکس العمل لازم را انجام می دهد ، اما در این دنیا بیشتر از هر زمان دیگری در خانه است ، که از عدم اعتماد به نفس اولیه او نسبت به هیئت مدیره چشمگیری می کند.

بروزرسانی های بازی کنترل

در این بین  Remedy بدون در نظر گرفتن اینکه آیا DLC را خریداری می کنند یا خیر ، یک پچ به روزرسانی رایگان را برای همه بازیکنان منتشر کرده است که از لحاظ زیبایی شناسی جالب اما از نظر مکانیکی کنترل آزاردهنده ای دارد. پیشرفتهای بسیارزیاد و موردنیازی در خوانایی بازی و روان شدن آن حاصل شده و همچنین گزینه ی بازگشت مجدد برای جابجایی مجدد نقاط توانایی جسی در بازی اضافه شده است. جسی توانایی جدید دیگری با نام Shield Rush دارد که قدرت حرکت دفاعی Shield را به حرکت در آورده و به یک سپر دفاعی تبدیل می کند.

این قابلیت یعنی شیلد در اواخر بازی برای من به یک توانایی به شدت مورد استفاده تبدیل شده بود ، بنابراین خوشحالم که در بازی بدون استفاده از توانایی بیش از حد قدرت ، کمی بیشتر از یک حمله تهاجمی استفاده می کند؛ نه اینکه به کمک بیشتری احتیاج خواهید داشت . اما فکر می کنم Remedy تاکنون بعد از گذراندن زمان بیشتری با بنیاد ، حرکت در کنترل را به عنوان یک گروه مورد علاقه و حتی شاید جالبترین گروه در یک بازی تقویت کرده است.

در قلب هدف جسی در مقابله با چهار چالش برای کمک به ریشه کن کردن هیس (دشمن دربازی) از بنیاد است. این چالش ها اغلب دارای دستکش های رزمی است که با نوع جدیدی از هیس که به قدیمی ترین خانه حمله کرده است ، تکمیل می شود. با استفاده از محورهایی که می توانند برای رزمایش از نزدیک کشنده باشد و از آن استفاده کند؛ علاوه بر ارزشمند بودن در ترکیب دشمن محدود شده در بازی ، ارزش افزوده دیگری هم دارد. آنها برخی از رفتارهای مشترک با دشمنان هوایی بازی control را به اشتراک می گذارند ، که شما را مجبور به نگه داشتن جسی مضطرب و مردد در حال حرکت و یا در پوشش سپر موبایلی (نوعی سپر در بازی ) می کند تا امید به زنده ماندن داشته باشید.

 

 آموزش های کوتاه و کاربردی در اینستاگرام رایانه کمک

 

تغییر واقعی و قابل مشاهده ای که در بازی انجام می پذیرد این است که در ابتدا کدام یک از اهداف را انتخاب می کنید ، اما در هر صورت همه آنها را به کار خواهید گرفت و در مسیر بازی به شما کمک می کند. یک قدرت به شما این امکان را می دهد کریستال های در حال رشد در محیط را نابود کنید و مسیر را مسدود کنید. در حالی که دیگری به شما امکان می دهد همین بلورها را در سایر مکان ها پرورش دهید تا سکوهایی ایجاد کنید؛ یا بهتر بگویم هیس ( نوعی دشمن در بازی) را به گرد و غبار تبدیل کنید.
من قطعاً به دلیل استفاده ی زیاد از دومی متمایل به استفاده از دومی شدم ، زیرا منافع واقعی برای شکستن کریستال ها برای برداشتن چند اسلحه اضافی و مود شخصی که در محیط اطراف پنهان شده اند پایین می آید و من هرگز احساس نمی کردم که به هر حال آن را استفاده کنم؛ یا به این صورت بگویم بهتراست احساس نمیکردم آن منابع زمانی به کارم بیاید. با این وجود ، این قدرتهای کریستالی با هم جمع شده اند و تنوع خوبی را برای ایجاد مسیرهای مختلف در محیط های بزرگ فراهم می کنند. Remedy حتی یک روش خوب برای همبستگی و تأثیرگذاری بیشتر جسی پیدا می کند تا توانایی دوم را در روابط خود با هیئت امنا (یا همان دوستان در بازی ) کسب کند. تقریباً همه چیز مانند دنیای کنترل از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و همچنین با DLC ارائه شده مطابقت دارد.

به همین ترتیب ، بهترین و بدترین باند در بازی control اغلب آنچه را که انجام می دهند و آنچه در کنترل اصلی نبوده است ، تکرار می کنند. درک عمیق تر از دفتر و این مکان جدید ناشی از یافتن همه مجموعه های مخفی پر از نوشته های خنده دار تکراری می باشد. برخوردهای اختیاری تغییر یافته و آیتم بار است، دیگر برخی از غیر منتظره ترین دلخوشی ها در اطراف ، ارائه پیچ و تاب های منحصر به فرد در مبارزات اصلی باعث می شود آرزو کنید ده ها مورد دیگر برای مقابله با آنها برای شما وجود داشته باشد. در همین حال ، کند شدن گاه به گاه اتفاق می افتد.

بازی کانتر رو دیگه همه میشناسن! اما عده کمی هستن که با "رفع مشکل بازی کانتر استریک" آشنا باشن!

در پایان نقد و بررسی بازی کنترل

در پایان باید بگویم ، احساساتم در مورد بازی کنترل تغییری نکرده و روی حرف خودم همچنان تاکید می کنم، این بازی چنان جلو می رود که پیش از آنچه درابتدا توجه من را به خودش جلب کند، به آن وابسته یا بهتر بگویم معتاد شدم . به راه حل هایی که بازی جلوی راه من میگذاشت برای از بین بردن دشمنان منصفانه طراحی شده بود وهمچنین خودم انتظار نداشتم که بخواهم بی دلیل در بدون در نظر گرفتن هدفی در راهرو های بازی control قدم بزنم. برخی از مشکلات جانبی هم در بازی وجود داشت  که پاسخ های رضایت بخش و سؤالات جذابی را از آن دریافت کردم بخاطر همین من مشتاق به بازگشت دوباره به جهان آن هستم و به شما پیشنهاد می دهم حتما آن را امتحان کنید . رایانه کمک همیشه در تلاش بوده تا با کمترین هزینه مشکلات نرم افزاری کامپیوتر و تلفن همراه شما را در کوتاه ترین زمان پاسخ دهد، شما میتوانید با شماره های ۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰ و ۰۲۱۷۱۲۹ با کارشناسان رایانه کمک جهت رفع مشکل های خود درحین بازی تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد