تماس با کارشناس

پشتیبانی 2020 مخابرات برای اعلام خرابی اینترنت

از مجموعه مطالب آموزشی

 

پشتیبانی اینترنت مخابرات یکی از خدماتی است که در کنار اینترنت خانگی، توسط مخابرات به کاربران ارائه داده میشود. با استفاده از این خدمات زمانی که با قطعی اینترنت رو به رو میشوید میتوانید از طریق پشتیبان‌ها، مشکلات اینترنتی خود را رفع کنید. البته این نکته حائز اهمیته که ممکنه قطعی اینترنت از سمت مخابرات و یا هر شرکت ارائه دهنده اینترنت باشه و یا ممکنه به هر دلیلی تنظیم مودم بهم ریخته باشه که نیاز به تنظیم مجدد داشته باشیم.

همونطور که میدونید قبلا تلاش کردیم تنظیم مودم های مختلف رو به درخواست شما عزیزان بر روی سایت قرار دهیم، اگر در این رابطه با مشکلی رو به رو شدین رایانه کمک کنار شماست این امکان فراهم شده که از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره 0217129 با ما در تماس باشید اما اگر مشکل قطعی اینترنت از سمت مخابرات بود چه کنیم؟ چطوری با پشتیبان اینترنت مخابرات در تماس باشیم؟ همراهمون باشید تا با راه های ارتباطی با پشتیبانی 2020 آشنا شوید. 

 

برای قطع وای فای تلفن ثابت چه باید کرد؟

اگر اینترنت قطع شده باشه که میدونید لازمه ابتدا بررسی کنید اگر مشکل از سمت شرکت ارائه دهنده مانند مخابرات بود صبر کنید تا خرابی اینترنت و یا قطعی اینترنت برطرف شود اما اگر صرفا چراغ وای فای مودم خاموش باشه ممکنه تنظیمات وای فای نیاز به تنظیم مجدد داشته باشه   در این صورت میتونید یا با با کارشناسان رایانه کمک از طریق تلفن های 9099071540 در ارتباط باشید و یا راهنمایی هایی که در این بخش بهتون قبلا گفتم رو انجام بدین : برای قطع وای فای تلفن ثابت چه کنیم؟

 

آنچه در این مقاله مطالعه میکنیم:

پشتیبان اینترنت مخابرات چه کاربردی دارد؟

چرا نیاز به پشتیبانی اینترنت داریم؟

چرا پشتیبانی اینترنت مخابرات اینقدر اهمیت دارد؟

روش های اعلام خرابی اینترنت مخابرات

از کجا بفهمیم مشکل خرابی اینترنت از سمت مخابرات است؟

یا خرابی اینترنت به خرابی تلفن مرتبط است؟

2020 بهترین پشتیبان اینترنت مخابرات ایران

راه های تماس با پشتیبانی 2020 مخابرات

سوالات متداول درباره پشتیبان اینترنت مخابرات

سخن آخر

 

پشتیبان اینترنت مخابرات چه کاربردی دارد؟

پشتیبانی اینترنت مخابرات یکی از خدماتی است که در کنار اینترنت خانگی، توسط مخابرات به کاربران ارائه داده میشود. با استفاده از این خدمات کاربران میتوانند مشکلات اینترنتی خود را رفع کنند. اما چطوری از پشتیبانی اینترنت مخابرات بهره مند شویم؟ با ما همراه باشید تا ابتدا با پشتیبانی 2020 اینترنت مخابرات آشنا شده و سپس با نحوه ارتباط با آنها آشنا شویم.

 

چرا نیاز به پشتیبانی اینترنت داریم؟

پشیبانی اینترنت مخابرات یکی از اصلی ترین کارهایی است که لازم است در رابطه با کاربران اینترنت این شرکت انجام شود، این روزها کسی را نمیبینیم که با اینترنت کاری نداشته باشد در تمام زوایای زندگی رد پایی از اینترنت را میتوانیم مشاهده کنیم ، از زمانی که یک اسنپ میگیریم تا زمانی که شبکه های عظیم کامپیوتری را راه اندازی میکنیم در تمامی این مواقع چه کارهای کوچک و چه کارهای بزرگ ما در حال استفاده از اینترنت هستیم.

اما یکی از مهمترین فاکتور هایی که میتواند ما را در خرید  سرویس اینترت از یک شرکت قانع کند داشتن یک پشتیبانی اینترنتی خوب است، اما اینترنت مخابرات یکی از رایجترین انواع اینترنتی است که اکثر کاربران در حال استفاده هستند از سازمان های بزرگ گرفته تا اینترنت های خانگی همه و همه در حال استفاده از این شبکه اینترنت هستند، و یکی از مهمترین کارهای مخابرات که با پشتیبانی 2020 انجام میشود پشتیبانی و حل مشکلات اینترنت خانگی کاربران این خطوط است.اگر تمایل دارید در حداقل زمان پاسخ مناسبی برای مشکلات اینترنتی و کامپیوتری خود پیدا کنید با کارشناسان مجموعه رایانه کمک تماس بگیرید:

✴️✴️ تماس با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

برای استفاده از پشتیبانی مخابرات یکی از راه ها همان پشتیبانی 2020 است و دیگری ثبت مشکل در سامانه و یا به عبارتی پنل کاربری است، و هر کدام از این روش ها مزیت های خاص خود را دارا است. در نهایت با توجه به شرایطی که در آن قرار دارید این انتخاب شماست که از کدام طریق میخواهید با پشتیبانی مخابرات در ارتباط باشید. برای مثال شما در سایت مخابرات میتوانید سرویس های مختلف را مشاهده کنید و در صورت نیاز هر کدام را که تمایل دارید درخواست دهید و استفاده کنید.

دوست داری با چند تا ترفند ساده سرعت اینترنت مودمت رو بیشتر کنی؟ آموزش بالا بردن سرعت اینترنت مودم

 

چرا پشتیبانی اینترنت مخابرات اینقدر اهمیت دارد؟

طبیعی است که پشتیبان اینترنتی مخابرات جزو اصول اصلی باشد، چرا که الان بسیاری از کارهای روزمره شما با اینترنت انجام میشود ، اگر حدود یک سال و نیم پیش برای حل یک مشکل با پشتیبانی 2020 تماس میگیرفتید لازم بود برای صحبت کردن با تکنسین ها بیش از 20 دقیقه پشت خط منتظر بمانید اما اگر الان برای حل مشکلات اینترنتی خود تماس بگیرید در کمتر از یک دقیقه به یک کارشناس متصل میشوید، این نشان میدهد که پشتیبانی یکی از مهمترین کارهایی است که لازم است انجام شود

شماهر لحظه ممکن است نیاز مبرم به استفاده از اینترنت داشته باشید و دقیقا همان لحظه با یک اختلال اینترنتی مواجه شوید که ندانید مشکل از سمت شماست و یا شرکت isp با مشکلی رو به رو شده است ، این منصفانه نیست که 20 دقیقه تا نیم ساعت فقط منتظر بمانید که بتوانید با یک کارشناس صحبت کنید!

بنابراین شرکت مخابرات تمام تلاش خود را میکند که شما از این سرویس رضایت داشته باشید

پشتیبانی مخابرات تلفنی ایران و تهران

اگر میخواهید در رابطه با اینترنت نامحدود مخابرات اطلاعاتی کسب کنید ما برای شما اطلاعات کامل بسته های اینترنتی مخابرات را در این مطلب نوشته ایم : تعرفه بسته های نامحدود اینترنت مخابرات و دیگر اوپراتورها

 

روش های اعلام خرابی اینترنت مخابرات

همانطور که بالاتر گفتیم دو روش اصلی برای اعلام خرابی اینترنت خانگی برای کابران مخابراتی وجود دارد، با این دو روش شما میتوانید مشکلات مرتبط با اینترنت خط خود را مطرح کنید اما در نظر داشته باشید اگر مشکل از سمت شما باشد یعنی تنظیمات ویندوز یا سیستم  گوشی و کامپیوتر شما مشکل داشته باشد مخابرات در این زمینه کمکی نمیکند، در این شرایط از خطوط ثابت مخابراتی با شماره 9099071540 تماس بگیرید  تا با مشاورین رایانه کمک صحبت کنید و مشکل خود را حل کنید.

روش اول  تماس با 2020 : از تمامی خطوط شما میتوانید شماره 2020 را شماره گیری کنید تا کمتر از دو دقیقه به یک کارشناس متصل شوید

روش دوم  ثبت خرابی اینترنت در سایت مخابرات :میتوانید به سایت مخابرات که برای شما لینک آن را قرار داده ایم مراجعه کنید، وارد پنل کاربردی خود شوید و خرابی اینترنت خود را گزارش دهید

انتخاب هر کدام از روش های بالا به عهده خود شماست و هیچ اجباری برای استفاده از هیچ کدام نیست.

اما قبل از هر چیز میخواهم به شما به عنوان یک کارشناس کامپیوتر کمک کنم که قبل از تماس با مخابرات ابتدا تشخیص دهید که آیا مشکل از سمت دستگاه های شماست و یا با یک اختلال اینترنتی مواجه هستید که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

از کجا بفهمیم مشکل خرابی اینترنت از سمت مخابرات است؟

 قبل از هر چیزی لازمه بررسی کنید که آیا مشکل از سمت دستگاه های شماست یا قطعی اینترنت از سمت مخابرات است

فرض کنید شما در حال کار با یک لپ تاپ هستید که متوجه قطع بودن اینترنت میشوید

داخل این ویدیو راهکاری در این رابطه براتون توضیح دادیم.

 

اولین کاری که میکنید این است که بررسی کنید آیا دستگاه های دیگر در شبکه اینترنت دارند یا خیر ، برای مثال موبایلتان را چک کنید آیا اینترنت موبایل هم قطع شده ؟

اگر فقط یک دستگاه دیگر هم دارید که به مودم متصل است و اینترنت دارد پس مشکل از سمت مخابرات نیست بلکه دستگاه فعلی شما با یک مشکل اینترنتی مواجه شده است که قبلا در این رابطه با هم صحبت کرده ایم : حل مشکل قطعی اینترنت گوشی ، عیب یابی مشکلات اینترنت و شبکه  

حالا ممکنه هیچ دستگاهی اینترنت نداشته باشه اما باز هم مشکل از سمت مخابرات نباشد بلکه تنظیمات مودم با مشکل رو به رو شده باشد.

اما اگر طی بررسی ها متوجه شدین اینترنت تمام دستگاه ها به یکباره قطع شده در اولین قدم با مخابرات تماس بگیرید

و پس از تماس با مخابرات اگر مشکل از تنظیمات مودم بود میتوانید از تلفن های ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰ تماس بگیرید

 

  پیشنهاد مطلب: اگر از کاربرای اینترنت هستی حتما ارروهای زیادی رو دیدی مقاله رفع مشکل  DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN  رو از دست نده

آیا خرابی اینترنت به خرابی تلفن مرتبط است؟

بله ممکنه رانژه خط با مشکل رو به رو شده باشه که البته در کمتر مواقعی پیش میاد که لازمه مستقیم با مخابرات تماس بگیرید، اما اگر به هر دلیلی شما بوق تلفن نداشته باشید قطعا خرابی adsl هم دارید  و یا امکان داره خط مشکلی نداشته باشه اما در مسیر رسیدن به مودم ، دیتای اینترنت خط با مشکلی روبه رو شده باشه که در این مواقع معمولا چراغ adsl  مودم خاموش میمونه، البته قبلا در رابطه با خرابی adsl و حل مشکل خاموش بودن چراغ ای دی اس ال مودم در این مقاله مفصل براتون نوشتیم که مطمئنم میتونه کمک کننده باشه

چراغ مودم به سه علت رایج ممکن است خاموش باشد:

  • خرابی مودم
  • خرابی خط تلفن
  • عدم رانژه بودن خط تلفن

نکته : برای بررسی خرابی تلفن با شما ۲۰۱۱۷ تماس بگیرید که راهنمایی های لازم را در مطلب « خرابی تلفن » گفته ایم چنانچه با خرابی تلفن روبه رو شده باشیذ ابتذا کارشناسی جهت بررسی خطوط تلفن به محل اعزام خواهند کرد پس از بررسی کارشناس لازم است تنظیمات مودم را انجام دهید که برای انجام تنظیمات میتوانید از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور با شماره 9099071540 تماس حاصل فرمایید.

2020 بهترین پشتیبان اینترنت مخابرات ایران

همانطور که متوجه شدین شما میتوانید برای حل مشکلات اینترنتی خود ( البته در صورتی که اینترنت خود را از شرکت مخابرات تهیه کرده اید ) با 2020 تماس بگیرید ، تماس با 2020 یکی از راه های بسیار پر مخاطب است ، با توجه به آمارهایی که مشخص شده است ماهانه بیش از 40 میلیون تماس از طرف کاربران اینترنت مخابرات با این شرکت گرفته میشود و  مشکلات اینترنتی آنها برطرف میشود.

حل مشکلات کامپیوتری و اینترنتی از طریق تماس تلفنی راحت ترین راه است به همین دلیل است که شرکت رایانه کمک بیش از 12 سال است با بهترین و مجرب ترین کارشناسان موبایل ، شبکه و کامپیوتر به صورت تلفنی و از راه دور در خدمت شماست ، برای تماس با ما و حل مشکلات کامپیوتری خود ، از طریق موبایل میتوانید شماره 0217129 را شماره گیری کنید و یا اگر قصد تماس با تلفن های ثابت را دارید میتوانید شماره 9099071540 را شماره گیری کنید.

 اگر گوشیتون از شبکه 5g پشتیبانی می کنه میدونید چطوری باید فعالش کنید؟ آموزش فعال کردن اینترنت 5G

 

راه های تماس با پشتیبانی 2020 مخابرات

شما هم از طریق ussd کد میتوانید با این خط در ارتباط باشید هم میتوانید از تلفن های ثابت شماره 2020 را شماره گیری کنید و هم امکان گرفتن این شماره بدون هیچ گونه پیش کدی با موبایل وجود دارد.

روش اول : تماس از طریق تلفن ثابت و یا موبایل : این روش بهترین روش است شما شماره 2020 را شماره گیری میکنید چند لحظه منتظر میمانید صدای گویا از شما میخواهد که برای پشتیبانی شماره 4 را شماره گیری کنید، بعد از انجام این کار ،  برای متصل شدن به پشتیبانی adsl  مخابرات عدد یک را شماره گیری میکنید ، پس از آن شماره ای که با مشکل اینترنت رو به رو شده است را لازم است وارد کنید و در نهایت مربع را بفشارید ، حالا کافیه چند لحظه ای صبر کنید تا به یکی از کارشناسان مخابرات متصل شوید و مشکل خود را عنوان کنید.

 روش دوم : اعلام خرابی اینترنت مخابرات با USSD کد 2020 لازم است شماره #2020* را شماره گیری کنید اما پس از دیدن گزینه های مورد نظر معمولا زمانی که گزینه دوم یعنی اینترنت را انتخاب میکنید دیگر اتفاق خاصی نمیوفتد و از صفحه خارج میشوید ، بهتر است برای گرفتن نتیجه بهتر با شماره 2020 تماس بگیرید و با کارشناسان صحبت کنید و استفاده از روش دوم را برای مواقعی بگذارید که هیچ کارشناسی پاسخگو نبود.

✴️✴️ تماس با پشتیبان رایانه کمک برای عیب یابی و رفع مشکلات شبکه تلفن همراه و کامپیوتر: ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

سامانه ۲۰۲۰ مخابرات تمامی خدمات تلفن ثابت

سوالات متداول درباره پشتیبان اینترنت مخابرات

در قسمت بالا به روش های مختلف دریافت مشاوره اینترنت مخابرات تهران پرداختیم و در ادامه قصد داریم به برخی از سوالات کاربران بپردازیم پس با ما همراه باشید. در صورتی که شما هم با مشکل یا سوال خاصی روبرو شده اید از بخش نظرات با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

 

نام کاربری در سامانه مخابرات چیست؟

نام کاربری اینترنت مخابرات همان شماره تلفن ثابتی است که بر روی آن از خدمات اینترنت استفاده می کنید.برای وارد کردن نام کاربری لازم است شماره تلفن را به همراه کد دو رقمی استان خود البته بدون در نظر گرفتن صفر ابتدا شماره وارد کنید.

 

نحوه تماس با پشتیبانی مخابرات از طریق کد ussd چگونه است؟

تماس با سامانه 2020 پشتیبانی اینترنت مخابرات از طریق کد USSD و یک تلفن همراه امکان پذیر است.
کد *2020#  را شماره گیری کنید و  بعد از مشاهده منویی که ظاهر می شود گزینه اینترنت را انتخاب نمایید و در ادامه شماره تلفن ثابت به همراه کد را درج کنید تا مشکلتان بررسی شود و کارشناسان مخابرات با شما تماس بگیرند.


آدرس سامانه اینترنتی پشتیبانی 2020 مخابرات چیست؟

آدرس adsl.tci.ir  سامانه پشتیبانی 2020 مخابرات می باشد که برای استفاده از خدمات این سامانه لازم است در ابتدا نام کاربری و گذرواژه را وارد نمایید.نام کاربری  همان شماره تلفنی است که اینترنت به آن اختصاص داده شده، این شماره را به همراه پیش شماره  شهرستان بدون صفر وارد کنید.
در مرحله بعد کلمه عبور را که در زمان ثبت نام از شرکت مخابرات دریافت کرده اید؛ درج کنید و درنهایت با واردکردن کد امنیتی به سامانه مدیریت اینترنت مخابرات وارد شوید.

 

پشتیبانی اینترنت مخابرات به چند روش امکان پذیر است؟

در بخش بالا به صورت کامل به روش های پشتیبانی اینترنت مخابرات اشاره کردیم. اما به صورت خلاصه به دو روش دریافت مشاوره از کارشناسان مخابرات امکان پذیر است.

روش اول: با شماره 2020 تماس بگیرد.

روش دوم: مشاوره آنلاین از سامانه اینترنت مخابرات

 

 کاربرد پشتیبانی اینترنت مخابرات چیست؟

به طور کلی دریافت خدمات از پشتیبان اینترنت مخابرات ایران کاربرد های مختلفی دارد. از این طریق اگر هر مشکلی در شبکه شما وجود داشته باشد میتوانید با اپراتور های فعال مخابرات در ارتباط باشید و از آنها مشاوره دریافت کنید.

بنابراین اگر با مشکل در خط تلفن یا اینترنت مخابرات روبرو هستید میتوانید با آنها در ارتباط باشید.

 

اعلام قطعی اینترنت مخابرات را چطوری گزارش دهیم؟

از هر دو روش تماس با اپراتور های 2020 و چت آنلاین مخابرات میتوانید پشتیبانی اینترنت مخابرات دریافت کنید. البته کارشناسان رایانه کمک پیشنهاد میکنند در مواقعی که با مشکل یا خطا در اینترنت خانه روبرو شده اید با شماره 2020 تماس گرفته و موضوع را تلفنی پیگیری کنید تا زودتر به نتیجه برسید.

دوست داری خودت مشکل اینترنت کامپیوتر و مودمت رو رفع کنی؟ آموزش رفع مشکلات رایج اینترنت و مودم

 

اعلام قطعی اینترنت مخابرات چقدر طول میکشد تا بررسی شود؟

اگر از بخش چت در سامانه پشتیبانی آنلاین اینترنت مخابرات در ارتباط باشید امکان دارد 3 تا 24 ساعت دریافت پاسخ به طول بیانجام اما در صورت تماس با 2020 به سرعت درخواست شما بررسی شده و سعی میکنند مشکل را برطرف کنند.

سخن آخر

در این مقاله با هم یاد گرفتیم چطور از خدمات پشتیبانی اینترنت مخابرات استفاده کنیم و چطور به سامانه مخابرات اعلام خرابی اینترنت را انجام دهیم، امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد، در صورتی که در زمینه مشکلات کامپیوتری و موبایلی با مشکلی رو به رو شدید میتوانید با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید برای تماس با ما از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور شماره 9099071540 را شماره گیری کنید و در صورتی که قصد تماس با ما از طریق موبایل را داشته باشید میتوانید شماره 0217129 را شماره گیری کنید

قابل توجه شما کاربر گرامی: محتوای این صفحه صرفاً برای اطلاع رسانی است در صورتی که تسلط کافی برای انجام موارد فنی مقاله ندارید حتما از کارشناس فنی کمک بگیرید.

دیدگاه کاربران

" ممنون خيلي كامل بود "

" سلام خواستم تشکر کنم از مقاله خوبتون خیلی خوب و کامل بود. "

" سلام میخواستم تشکر کنم بابت مقاله خوبتون خیلی کامل و با جزئیات بود. من با همین روش های که گفتید مشکل خرابی خطر رو به مخابرات اطلاع دادم که بیان چک کنن ببینم مشکل از سیم کشی ساختمونه یا خونه ماست. فقط یه سوال پول میگیرن بررسی کنن مشکل خط خونه رو یا نه رایگان میگیره اداره مخابرات؟ اگر جواب بدید ممنون میشم "

" اگر داخل منزل باشه مشکل بله هزینه اش رو میگیرن ولی خارج از منزل باشه خیر "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد